Kosta vad det kosta vill...

Jag har kommit till ett sådant läge att det får kosta vad det kosta vill! Så 1350 kronor fattigare men med en hel massa piller rikare gick jag därifrån igår! Med ett litet stick i fingret och några bloddroppar utklickade på en glasbit kunde han se att jag led av B12 brist och att min kropp skickar ut för mycket stressadrenalin. B12 förklarar varför jag är trött och stressadrenalinet förklarar varför jag emellanåt inte kan sova. Egentligen ska kroppen minska på det sistnämnda på eftermiddagen, men det gör inte min, snarare tvärtom- därför känner jag som att "min hjärna snurrar dygnet runt" emellanåt! Det går självklart utan piller med, men med ca ett års träning med yoga trodde han- men piller NU tack! Och så fick jag Rosenrot mot tröttheten också, men mycket starkare stuff än vad som finns i butiken, om jag skulle knapra butikspiller så skulle jag äta 30 om dagen;)

Så när julstjärnorna ska upp i fönstret så förväntas mina depåer var fyllda med B12 och tömda på stress;) Det är en stark anledning att längta frammåt, men iår syter jag annars mot att det närmar sig jul, en tid jag annars älskar! Men mer om det får det bli i ett annat inlägg:)
#1 - - Vickan:

Håller tummarna för att det fungerar och du snart blir den där glada energiska Jossan igen!!! <3



Tänk, imorgon har du varit mamma i två år...! Du förtjänar att bli piggare nu!!!