Coolt!

                                     "Bebisen tar kalcium från dig för att kunna bilda skelett så
                                     därför är det viktigt att du får i dig mycket kalcium, antingen
                                            genom att dricka mjölk och/eller genom kosttillskott."
                                                                                                                      (Bli mamma.se)


Jag berättade ju för några dagar sedan att jag har fått sådant mjölkcravingz, dricker ju hur mycket mjölk som helst just nu! Så snacka om coolt och genomtänkt av kroppen!!! Så Mini var väl lite tidig med att norpa kalcium från sin mamma helt enkelt:) Men undrar vad det finns i coca-cola som min kropp skrek efter förra graviditeten;) Koffeinet för att pigga upp mamman i järnbristen kanske? Men då borde jag ju velat slicka på järnspikar istället...

En annan lite konstigare "defekt" jag fått är att jag vill lukta på tvättsvampar! Åhh vad jag vill sniffa in den underbara lukten;) Danne och Malva tycker att jag är helkonstig, men jaja, så kan det vara;)