OBS!!!! MALVA;)


Här är Malva precis lika gammal som Mini i magen är idag!!!
Idag är jag nostalgisk, just precis i v 35+1 var vi på förlossningen och födde våran
förstfödde, fick ringa runt till alla och överraska att dom blivit mormor och moster etc.
Den här gången i v 35+1 jobbade jag, men med en drömmande aura runt
huvudet om vad jag har i magen;)
För tänk att det är en sådan här liten knodd som bökar därinne just precis nu,
spänner sina små ben upp i revbenen på mig, rör sina små armar och spänner och tänjer därinne♥

#1 - - mormor:

Å så liten o söt!!! tycker också att det är helt fantastiskt att veta att babyn i din mage är lika "färdig" redan nu!!kram

#2 - - Mamma M:

Vad trevligt att du hittat min blogg:) Har inte hunnit bläddra igenom din ännu, men självklart ska det göras. Lycka till med bebben i magen, vi försöker knipa över årsskiftet tycker jag;)