Spänd

Inatt har jag drömt säkert sjutton olika ultraljudsdrömmar med diverse problem och "fel" på bebben:( Och nu har jag sådan huvudvärk över att allt inte ska vara bra... Jag tycker att det ska bli jätteroligt att få oss den här tjuvkiken på våran nya lill* familjemedlem, men det är inte bara på "kul" som vi gör det. Det finns ju ett stort allvar bakom allt det här...

Våra bästa vänner förlorade en liten kille för att han var för sjuk för att orka leva mer än dom nio månaderna i magen. Dom var på rutinultraljud dom med, men där "missades det" att han var för dålig för att överleva... Så därför vet jag att det här ultraljudet som vi ska på idag är guld värt! Stressar det mig? O ja... Väldigt mycket till och med... Men självklart tror jag att vårat lilla barn kommer att vara fullt frisk. Men man vet ju aldrig... Men håll tummarna allihopa nu, för oavsett så kommer vi att få se världens mirakel och underverk som sparkar runt i min mage♥