Lilla pingvinen på vift och den kalasanden storasystern

När signe började att gå för över två månader sedan var det riktigt svårt att reda ut hela sko- och overallsyndromet. Men sedan dess har löven ändrat färg, snön lagt sig, smält och blivit till is. Men nu så! Barmark på vissa ställen och lillasystern kan promenera med sin familj! Dock blåste det så idag så att hon blåste omkull våran lilla pingvin...
 
 
                                        På jakt efter Malva
 
Den barbielekande storasyrran som har fest på sitt rum nu med alla dockorna kom med en idé här innan: "Jag vet, jag kan sova hos mormor och morfar inatt! Då blir dom glada för dom har säkert längtat efter mig!"Men tidigare idag skulle hon flytta hemifrån för att jag var världens dummaste mamma, Danne världens dummaste pappa och Signe åkte på att vara världens dummaste lillasyster... Varför? Jag stängde av tv:n när hon åt frukost och sprang i ett för att titta på Jake och piraterna, fly förbannad är vad hon blev och skulle minsann flytta hemifrån! Hon funderade lite på vart och kom fram till att till Lovis lekstuga blir nog bra, så att kompisen kan komma med lite mat ibland...Men hon flyttar inte idag utan imorgon när vi har hunnit att fira pappa med tårta och paket...eller kanske på lördag när hon både hunnit med fredagsmyset OCH lördagsgodiset? Man måste ju tänka lite strategiskt, bäst att börja med en mellanlandning hos mormor och morfar;)
 
 
 
#1 - - mormor Annika:

Underbara lilla pingvin-Signe om 3 veckor fyller du 1-år!!!!!kram <3