syjunta och konstnärsskap

Måla, måla, måla. Måla kroppen gul och röd, måla syrrans ben och armar. Kladda, kladda och smaka, måla strecken krokiga och raka. 
 
 
Här har vi underhållt oss med att måla, med alla sinnen, vi har legat i prinsesstältet och läst bok efter bok, jag och Malva hade syjunta här när Signe sov. M hon sydde sykort och jag plockade fram ugglebitarna som jag klippte till på fri hand på pysselkvällen i våras. Sedan har dom liksom gottat till sig i kassen tills jag gjorde klart den ena idag! Hemmamys för hela slanten medan Danne jobbar ännu en helg. Men vi fick se han en sväng när han var hemma och käkade hemmagjord pizza, sedan lät jag alltså disken stå och myste med tjejerna istället. Hela dagen lång!
 
#1 - - Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde:

Låter bra det:)!
Hoppas ni får en fin måndag tjejer!
Kram kram