Både sittdel och grötpremiär!

 
Mitt lilla vagnbarn har börjat att protestera mot att ligga där... Den här veckan har han velat var uppe på våra kroppar för det mesta, svänga med och uppleva. Jag känner det i både rygg och tummar! Om jag haft honom mot mig i bärsele så har han varit vansinnig- framåt ska det vara minsann. Så, nu ikväll bytte jag till sittdelen på vagnen, så får vi se om det blir bättre så för lillherr'n?! 
 
Abbe, han med tungan rätt i mun😉
 
Jag provade även att ge honom lite gröt ikväll för att mätta honom lite mer inför natten. Men han grimaserade med hela kroppen som om det vore en citron jag gett honom! Det krävs nog sin lilla tid för att detta ska uppskattas?!
 
Våran lilla Abbe-gos börjar mer och mer bli en "bebis", spädbarnet som varit nöjt när vi lagt ner honom vill nu inte missa allt roligt som händer. Han blir riktigt upprörd om vi tycker att han ska sova, att stoppa in nappen är inte självklart längre för då tror han att han somnar... Lilla plutten min. Det går så snabbt det här!
 
Men nu sussar du sött här bredvid mig i soffan efter att ha badat med dina systrar i badkaret. Älskade vännen min❤
Nästa vecka blir du fyra månader