Värsta mysiga familjehelgen!

En sådan där helg som alla bara var dödens trötta på. Iallafall det vuxna folket. Åtminstone jag.
 
 
 
 
Men jag gjorde träningspass 9/9 på dessa 20 dagar som var mitt mål. Det känns liksom lite extra bra då jag verkligen har fått tvinga mig. Så nu fortsätter vi på detta spår. Jag säger VI då jag schemalagt inte bara min träning utan även min mans, just nu kör vi tre gånger var per vecka men snart ska vi öka dosen till fyra gånger- plus att vi ska sockerdetoxa oss hela september månad.  Håll tummarna då detta känns SVÅRT för mig! Vi har även dragit med oss barnen på det så vi mutar dom med pengar för att slippa läskas av deras lördagsgodispåse- det krävs lite smarta drag i en stor familj 😉
 
Annars då? Jo, jag håller på med ett nytt projekt i hallen, det innebär bland annat i att få tag på ett träd så bilder kommer när jag är klar med det! Idag körde vi på lite närmiljö-besök:
 
Här fick vi klappa kaninungar, äta piroger från sydamerika och köpa ett gäng med ekologiska grönsaker!
 
Tjejerna leker skola i lekstugan så vi köpte lite tavlor med motiv av  Jenny Nyström som jag tyckte passade perfekt in, men även en söt liten gul klocka och och lite annar krimskram till lekstugan.
 
Jag känner mig grymt tillfreds med den här helgen men nu är skolväskorna packade inför morgondagen. Signe har längtat hela helgen efter att det ska vara skola igen, och så har hon idrott också vilket känns spännande. Malva är även hon helt taggad då tvärflöjten drar igång efter skolan!
 
Själv ska jag såga och sandpappra ett sideboard till hallen tillsammans med Abbe, blir spännande att se om det blir som jag tänker mig det?! 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Underbart med träningen :D. Heja dig! :D

Svar: Tack!
Josefine