Fredagsmys

Vi beställde hamburgare och pommes och slog oss ner på en madrass på första parkett mot solnedgången. Andra fredagen på Tex-Mex och vi bestämde att det blir vårt fredagsmys-häng. 
 
 
Den här veckan har bara sprungit iväg med raketfart och jag inser att den här tiden kommer att gå fort! Vi köpte badringar och pannkaka med nutella på hemvägen. Malva beställde själv; a pancake with nutella, please. Danne tog hem barnen medan jag gick och handlade en smirnoff ice och frukost, gick hem den korta vägen bland tuk-tuks som kom farande och med ett stilla regn som föll med små små droppar mot min brända hud. Lyckan pirrade runt i kroppen, sådan galen lyx vi lever i just nu!
 
 
Väl hemma blev det poolbad medan himlen blinkade, regnet hade slutat att falla, och alla tre barnen, inklusive jag själv, snurrade med den nya badringen. Sedan blev det UNO, och jag hade visst lovat Malva att vinna denna kvällen. Vilket hon inte gjorde så då blev det släng i dörrar och frustrationsgråt. Livet med barn, det ger mycket och lite till🙈