Kiropraktor och massage

Förvridningar i kotorna och en muskelbristning. Kotorna fixade kiropraktorn till på en gång men bristningen kommer att göra ont tills den är bättre om några dagar. Det låter så fånigt men det gör riktigt ont! Vankat av och an inatt, pustar och stånkar och smågråter av smärta. Jag får inte lyfta tunga grejer, inklusive barn, och träningen får jag skjuta på ett par veckor... 
 
Jag som gick på så många massager i Thailand för att mjuka upp min stela nacke och rygg och så blev det ändå såhär. Hårda sängar och knepig ställning under resan, och så en snedvridning på det så var det inte så konstigt alls menade kiropraktorn. 
 
Två till som somnade under massagen❤
 
Vi betalade 90 kronor i snitt för en timmes massage, så ja, det blev en del sådana. En riktig vardaxlyx att knalla iväg på sandstranden för att lägga sig och få massage med vågskvalpet i periferin. Sådär så att jag somnade till och vaknade av att salivet rann från mungipan när dom viskande sa "you can turn aroound madaaame " . 
 
Nu gör varje "turn aroound" väldigt ont för madaaame. Himla tur att Dannes lediga vecka inföll just nu.