Studiedag

Oh, här snackar vi om slappdag! Det är studiedag så Malva är hemma från skolan, hon hasade upp här vid niotiden och sedan har vi ägnat förmiddagen med att kolla på filmklipp från när tjejerna var små. Danne sov länge då Abbe som blivit förkyld bökat rejält under natten... Alldeles alena drog jag sedan till gymmet för ett svettpass delux. Vet inte vad dom hände men blöt blev jag🙈
 
Igår pratade jag med chefen om hur jag ska jobba på höstterminen så nu är det klart att tisdagar och onsdagar blir mina och då får Danne ta måndagar, torsdagar och fredagar.  Signe är placerad i förskoleklass, men vi har inte fått reda på om det blir i bästisen klass, som vi har önskat!
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh såna klipp <3. Man blir ju alldeles varm av sånt :). Spännande det låter med jobbet, hoppas verkligen det går bra för dig :)

Svar: Det är tur att man filmat för annars glömmer man pratet på dom-och det är ju fantastiskt😊 Ja, vi får hålla tummarna för att det går bra att jobba lite!
Josefine