Vänner

Vilken dag jag hade igår! Så härlig på alla sätt och vis❤ Att yoga i två timmar passade mig perfekt; mycket fokus på andning och stretchning, mycket blunda och finna sig själv. Flumeliflum men ack så skönt!
70 stycken var vi i studion. Pengarna gick till barncancerfonden! 
 
Jag är ganska duktig på att hålla kontakten med mina vänner, det känns viktigt att få träffa dom emellanåt när man för det mesta bara är hemma och är trött. Jag har kvar vänner från alla epoker i mitt liv; varje epok har haft sitt liksom och nu när jag är vuxen på "riktigt" så har man ett speciellt band till alla dom där som funnits med i min resa i livet vilket är otroligt skönt! 
 
När jag landade hemma här inatt runt midnatt så kom Signe tassandes, kröp ner hos mig tätt, tätt för att tanka "mamma-närhet". Lilla mammagris. Idag fixar vi en garderob till Abbes rum/datorrummet. Tanken är att skrivare, pärmar, kamera och annat arbetsrelaterat ska in i garderoben så att vi slipper att ha det under skrivbordet som vi haft hitintills... Men, nu ska jag ut i snön för en promenad med en barndomskompis! 
#1 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Yoga är världens bästa grej ♡ Så skönt!

Svar: Håller med😊
Josefine

#2 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så roligt :)

Svar: Jättekul😊
Josefine