Veckan som bara rullade iväg


Stoppade alla tre barnen i badkaret för att få en liten bloggpaus. Vi får se hur länge det håller?
 
Hela veckan har bara varit seg, från att ha haft lite energi förra veckan så tömdes jag som sagt på allt i lördags. Jag pratade med alternativaren som sa att jag kanske känner mig piggare rent kroppsligt om värderna på sköldkörteln gått upp lite, men jag är ju fortfarande hjärntrött vilket gör att jag ju faktiskt inte orkar vad jag vill.
 
Bister reality.
 
Men imorgon har jag "heldag" med högskolekompisar; vi ska luncha, yoga i två timmar (!), bubbla på deras hotell för att sedan gå ut och käka på kvällen. Jag har gjort en egen variant av damhelgen där jag är med en del av den- de andra träffas redan idag i närheten av Stockholm men kommer sedan till Jönköping på lördagen, de sover sedan på hotell, ska ut och dansa och köra all in. Jag får välja delar för att reda ut kommande veckorna, så jag möter upp vid lunch och kör hemåt framåt kvällen. Men det ska bli mysigt!
 
 
 
Annars hänger jag mest med lilleman. Min busiga, gosiga och viljestarka lille kille. Tänk så mycket kärlek som kommer med varje barn. Helt fantastiskt! När alla är hemma är han ganska frustrerad över livet, skriker mycket för att han inte får och kan hänga på eller med i allt som sker runtomkring honom. Men när det bara är vi så är han för det mesta bara fantastisk, så de timmarna känns guld värda för både honom och mig❤
 
P.S. De badar fortfarande och är sams! 
 
P.S 2 De leker "datten" i badkaret. Det gäller att vara kreativa 😂