Veckan som sprang iväg

📌 Jag har varit sjuukt trött den här veckan, sådär illamående, huvudvärk, glömsk och yr men fått kämpa på ändå
📌Jag har sovit mina två "fria" dagar som jag har haft hemma själv. Då menar jag verkligen stensovit...
📌 En dag orkade jag vara social med vuxna människor i fyra timmar på raken. Sedan snurrade det rejält i skallen vill jag lova
📌Jag har picknickat i lekparken och ätit mellis och kvällis på altanen med familjen
📌Jag har varit inne på röntgen och akuten med Malva för att hon hade tagit en snygg räddning i fotbollsmålet på rasten. Det som sket sig lite var att det blev en spricka vid handleden... 
 
Det bidde en gipsad arm i några veckor framöver... Behöver jag säga att lillasyster är JÄTTEAVUNDSJUK?¿?
 
 Innan vi åkte till Ryhov tog vi en lunch på Bada Bing då jag antog att det skulle ta sina timmar för att armen skulle bli "fixad". Malva var helnöjd över lite mysigt häng utan sina småsyskon😉
 
Nu är det fredag, lax på menyn och släktkalas och sortergården inplanerad under helgen. Och förhoppningsvis någon slags sovmorgon...
 
 
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter som en tung vecka för dig :/. Måste varit skönt med lite helg :)

Svar: Ja, jätteskönt!!
Josefine