Sista småbarnstiden är nu❤

"Man får ju vara hemma när man behöver sova lite längre och är trött, för det är ju du"/ Signe 6 år
 
I helgen har två av mina syskon varit här så vi har hängt hos mamma o pappa samt åkt lite båt. Idag är jag riktigt trött men måste in till stan då jag ska på Basal kroppskännedom på Wetterhälsan. Känns lite meningslöst då det ändå är över en timme i bil för att sitta och slappna av i 40 minuter. Wetterhälsan har två ställen,  ett vid munksjöstaden och ett uppe vid a6, så på andra stället ska jag hämta ett kedjetäcke som jag fått genom arbetsterapeuten. Ska bli spännande att se om jag kommer att sova bättre med hjälp av det?! 
 
Hemma hos mamma o pappa med syster, bror och systerson. 
 
Abbe har börjat att försöka prata- försöker forma lite ord och inte bara låta och visa med kroppen, han har snart varit blöjfri dagtid i två månader och Signe tappar snart sin ena framtand och börjar ettan efter sommaren. Malva hängde på parkour hela dagen igår när vi åkte båt och ska spela tvärflöjt för alla på skolavslutningen och börjar fyran efter sommarlovet! Vi börjar få ett gäng med små barn och bebistider är snart över. Som jag älskat att ha bebis men nu känner jag mig klar med det! Vilket passar ypperligt då jag väntar brorsbarn från båda brorsorna under några månader nu❤ Gosa med bebisar är ju ändå fantastiskt. Bara man slipper alla nätter och passande av gående bebisar🙈