Skolavslutning

Jag och Abbe kör en liten sjukstuga här på självaste skolavslutningsdagen. Så därmed var Abbes första termin på förskolan avslutad i tisdags. När jag lämnade honom då fick jag med mig blöjpaketet hem igen, tänkte att det gått så sjukt snabbt. Skolade in en liten kille med ljusa lockar, blöjor och välling och gick nu hem hand i hand med en liten kortklippt kille i kalsonger som var mätt i magen av korv stroganoff. Vad hände där? Nu kommer han nog för alltid att vara min lilla bebi, och han är ju knappt 2,5 år så än har han lång tid kvar som en liten gosplutt❤ 
 
 
 
I eftermiddag är det alltså två avslutningar som väntar! Planerna blir lite ändrade iom lillebror, men det får ändå bli att göra iordning två taggade tjejer som idag gör sina sista dagar i f-klass respektive 3:an! Vi har haft tradition några år att grilla med vänner den här kvällen, supermys delux, men nu blir det ett litet uppehåll alltså...
 
När skolan hade börjat firade vi med saft och tårta under äppelträdet.
 
Malva ska vara konferencier med tre andra tjejer samt spela tvärflöjt inför alla! Helt utan nervositet! Signe hon har fixat hela året med bravur, gick in som en blyg viol och kom ut som en stolt solros!!! Att hon är förväntansfull över att stå och sjunga med alla barnen är lika stort för henne som det är för Malva att leda alltihop😊