Kom och vände om

Jag har känt mig piggare än på länge de sista dagarna, inte ens legat i ett mörkt rum i tystnad i två timmar varje dag För att pausa intryck utan satt mig och fixat med ett kommande fotoalbum från förra året vid datorn istället.
 
Det är på riktigt de första "sådana" dagar jag har haft sedan i september... Inatt har jag dock sovit tolv timmar och känner mig fortfarande helt trött. Men jag NJÖT och fick lite framtidstro efter dagarna som var, att livet inte behöver bestå av dimma och vila💪
 
Idag ska Malva sjunga solo i en kyrka, hon är med i en kör och så ska dom sjunga till gudstjänsten i eftermiddag. Hon är inte ett dugg nervös utan är helt lugn i detta! Så vårt lilla odöpta "gudabarn" kör på för fullt här hemma med låtar från ett kristet "familjeband"...  Hon går sin egen väg i allting den där krigaren❤
 
Jag har äntligen fått ändan ur och beställt en ny telefon, den andra kraschade för två, tre månader sedan men jag har inte haft någon ork att ta tag i det men nu när jag kände att den gamla som hoppat igång återigen var på väg att ge sig var jag tvungen! Så nu kan jag använda mobilkameran igen vilket ju för mig som fotar barnen så mycket är urkul😊
 
Bilder från klong kong, frukost på terassen och relaxbay
lille pluttisen förra året ❤