Linköping

Det är söndagkväll och jag sitter här i soffan med mina tre små gullefjun. Danne tränar innebandy som alla söndagkvällar. Ikväll är det tre piggelinusar i soffan med mig iom tidsomställningen. "Egentligen är ju klockan bara kvart i sju hävdar Malva"
 
Själv är jag astrött efter helgen i Linköping med vänner. Verkligen en kanonmysig helg som var både rolig och djup men visst blev det sent... Vi hade ett kanonfint hotellrum med stora, djupa fönster som vette mot torget, säkert fyra meter i takhöjd och kristallkrona! En egen liten lägenhet var det med sovrum, vardagsrum och stort badrum. Såå fint! Vi hängde där ganska mycket, köpte med oss ost och vin och satt och förfestade där innan det var dags att bege oss till "fredagspodden ".
 
 
Vi skrattade så att tårarna sprutade, så härligt! Jag har lyssnat på dom i över fyra år tror jag, kanske fem till och med, så det var kul att se dom! Sedan hamnade vi på en biljardpub med en medelålder på tjugo och två DJ's som såg ut att vara i fjortonårsåldern😂🙈  
 
Vi har redan en helg till inbokad, visserligen sent i höst, i Malmö och Köpenhamn blir det då med Mia Skäringer på scen! DÅ hoppas jag att min kropp har hittat rätt balans så att jag har mer ork! 
 
Imorgon blir det tredje psykologbesöket för mig och sedan direkt vidare på hälsosamtal med Signe hos skolsköterskan. Längtar redan efter tisdag då jag kan sova😴