Kaninungar på plats

Här är hon, SnöBelle
 
...och så lilla Ängla
 
Nyblivna vänner
 
Nu är dom inflyttade, våra små fyrfotade vänner. Det är samma sort men den ena har lejonman och den andra är korthårig. Ängla är en nyfiken och hoppig liten kanin medan SnöBelle är en coollugn krabat som helst ligger still och gosar. 
 
Jag knappade in adressen på Googlemaps och fick en rutt på typ en timma... Vi har varit där innan men jag tänkte att Maps nu visade en enklare men längre väg. But no, no. Hamnade på ett ställe som hette samma men som tyvärr var fel. Satt några bönder som tagit en kaffepaus i solen,  efter lite snicksnackande så hade dom ritat en vägbeskrivning på en gammal pappersbit som visade mycket mer rätt än gps:en! Lång väg blev det, illamående barn blev det med, men två små kaninungar följde iallafall med oss hem! 
 
Om en stund är det läkarbesök. Jag har skrivit en massa punkter då mitt minne är kasst och jag vet att jag kommer att glömma hälften som jag vill säga. Jag känner mig ju inte högpresterande iallafall...
 
Egentligen behöver jag sätta mig och skriva likadant hur det var från början,  för att själv få det svart på vitt att det har gått framåt! Känns väldigt självutlämnande att skriva det såhär, men samtidigt så kan man ju inte förstå hur handikappade livet är om ingen berättar så jag tänker att alltid lär jag någon?! Och framförallt känns det viktigt för mig själv att jag kan gå tillbaka och se för att inte glömma❤