Mors dag och ur barnamun

"Jag kan inte sluta le för det är så roligt att leva!"
                                                                     /Signe 6,5 år
 
Signe gav mig manikyr i morsdagpresent så hon har målat mina naglar idag, hon gjorde varannan blodröd varannan ljusröd och så målade hon dit blommor med hjälp av grillspett. "Det blir ju jättebra, lite såhär kinesiskt tema" konstaterade hon🤗
 
 
Hon älskar skönhet, designa kläder, smink, frisyrer och allt sådant där. Alltid valt Barbie på paddan. Malva valde Ronja Rövardotter och djur, skog och natur från start och Abbe han fokuserar på bilar, traktorer, Spiderman och Hulken... Så gick det med mitt försök att könsneutralisera barnen. Jag trodde att jag lyckades i o m att jag fick Malva först. Tji fick jag när tvåan kom och likaså trean😂🙈 
 
Jag fick även ett uppdrag av Danne igår; att packa badväskan och sedan åka iväg med en kompis till Skövde SPA. Hängde i de olika bastusarna och baden men hittade favoriten på en varm, stor hamamsten. Två utmattade själar sögs ner i magin i stenen och somnade nästan i lugnet. Så skönt!